6 Ekim 2012 Cumartesi

El Yapımı Dekoratif Sabunlar

Merhabalar,

Ben Elif. 

 Ellie Fashion adlı moda blogunun sahibesi; sanat, moda, tasarım ve el yapımı ürünlere bayılan, çiçeği burnunda bir arkeologum.

Uzun bir süredir bu blogu açmayı erteliyordum ama artık sabun yapımı konusunda kendimi yeterli görmeye başladığım için size tanıtmakta daha fazla geç kalmak istemedim.

Hoş kokuları olan, rengarenk dekoratif sabunları doğal ürünler kullanarak yapıyorum ve renklendirici olarak gıda boyası kullandığımdan sabunlarımı istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.

İlerleyen zamanlarda daha çeşitli seçenekler ile sabun ailemi genişletmek ilk hedefim.

Umarım hoşunuza gider.

Sevgiler

Not: Kendim derlediğim kutular için fiyatlar belirledim ancak talep üzerine de çalıştığım için istediğiniz renk ve kokuda, istediğiniz sabundan, istediğiniz miktarda sipariş verebilirsiniz. Toplu alımlarda indirim yapılacaktır.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder